Lakier Sand to forma uszlachetnienia etykiet, poprzez nadanie im niepowtarzalnego, sensorycznego charakteru, który do złudzenia przypominający w dotyku morski piasek. Jego organoleptyczne właściwości sprawiają, że odbiorca otrzymuje zarówno bodźce wzrokowe jak i dotykowe – co poprzez korelacje odczuć wpływa pozytywnie na wrażenia odbiorcze. Lakier Sand ma matową strukturę, która tłumi barwę kolorów, znajdującą się pod nim, na tyle delikatnie, żeby nie zmienia jej tonacji, a jedynie zapobiega mocnemu odbiciu promieni świetlnych. Możemy pochwalić się kilkoma, ostatnio zrealizowanymi projektami – z zastosowaniem lakieru sand m.in. serią dla piw Browar BIRBANT– HazyDream, SourHour i HoverOver – które swoją nietuzinkową grafiką, przygotowaną przez agencję FLOV, nawiązują do kultowych filmów z lat 80. Zastosowanie lakieru Sand wybiórczo na etykiecie – dla wyróżnienia części etykiety symbolizującej bilet kinowy z ówczesnych lat oraz pokrycie reszty lakierem błyszczącym – daje niesamowite wrażenie. Widzimy wyraźną różnicę między biletem, a tłem na którym się on znajduję. Efekt, który sprawia że czujemy jakby etykieta była naklejona na drugą etykietę. Taki efekt nie jest tylko wyczuwalny w dłoni, ale również i łatwy do zauważenia gołym okiem, ze względu na zróżnicowaną strukturę papieru pokrytą różnymi lakierami – co w zupełnie inny sposób rozbija promienie słoneczne na etykiecie. W brew pozorom samo zastosowanie takiego lakieru nie jest dużo droższe, relatywnie więc nie przekłada się to na cenę poszczególnej etykiety, a mocno przyczyna się do podniesienia wartości produktu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *