etykiety zapachowe

Aromamerketing to dynamicznie rozwijająca się dziedzina marketingu, z którą spotykamy się coraz częściej w codziennym życiu. Jak przekładają się jej działania na decyzje zakupowe klientów, świadczy fakt iż coraz więcej firm decyduje się, wspomagać zapachem przy różnych kampaniach i działaniach reklamowych. 

Aromatyzowane etykiety – stają się również coraz bardziej popularnym sposobem na ciekawe akcje promocyjne i reklamowe. Dostęp do ponad 150 propozycji zapachowych – sprawia, że możemy dobrać odpowiedni woń, która będzie się stopniowo uwalniać. Aby powąchać produkt, klient nie będzie musiał otwierać i sprawdzać produktu – wystarczy, że potrze etykietę.

etykiety fleksograficzne

orem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam placerat rutrum lacinia. Praesent vitae dignissim nibh, sit amet fermentum neque. Praesent eros eros, gravida et nisi a, ultricies congue lectus. Nunc ligula massa, venenatis in pulvinar non, consectetur in enim. Fusce vitae diam luctus.

Najciekawsze realizacje

[]
1 Step 1
imię i nazwisko
nazwa firmyyour full name
adres NIP
numer telefonu
treść wiadomościmore details
0 /
KLAUZULA INFORMACYJNA RODOAdministratorem danych osobowych jest ETICOD Sp. z o.o. (ul. Grzegorzka 21, 40-309 Katowice). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu skorzystania z formularza kontaktowego. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzaniu danych. Dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb procesu kontaktowego na podstawie zgody użytkownika, jak również w celach analitycznych i statystycznych (uzasadniony interes administratora). Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie bez wpływu na dotychczasowe przetwarzanie. Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia usprawiedliwionego sprzeciwu wobec przetwarzania albo cofnięcia zgody. Dowiedz się więcej
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder